12 Responsesso far.

  1. ................................... skriver:

    Att konvertera till Islam är att begå mentalt självmord. Du är en äcklig omänsklig ”människa”, och om du undrar varför dåliga saker händer muslimer världen över hela tiden så är det något de orsakat själva! Det kallas för karma! Ditt mentalt efterblivna djur! 😉

  2. Bahlool skriver:

    Nåja, du är inte muslim och du är mentalt handikappad..jag gissar på att din tes inte stämmer? Varför rädd för att stå för ditt namn och din email 😉 fegis lol

  3. ................................... skriver:

    Spelar väl ingen roll om jag skriver namn eller inte..btw så är ni muslimer sadistiska satanister!

    Sen så står det massa felaktigheter i koranen så jag fattar inte hur man kan tro på den! Det står typ ” Judarna säger Esra Guds son, och de kristna säger kristus Guds son” När fan säger Judarna Esra Guds son?

  4. ................................... skriver:

    Sen så hur kan du va emot pedofiler när Muhammad gifte sig med en 9 åring när han var 50+ ? Går inte riktigt ihop…. Och säg inte att det var så man gjorde på den tiden.. Gud står över tiden och sådana saker ändras inte. Varför skulle Gud ens tillåta att hans ”profet” skulle bli kallad för pedofil i framtiden? Bevis på att eran så kallade ”Gud” inte va någon Gud men var istället djävulen. Ni ber till djävulen 5 gånger per dag. Han har bara ”förklätt” sig som Gud. Islam har djävulen skapat som en politisk ideologi förklädd som en religion för att lättare kunna ta över världen! För vem skulle följa islam om man tog bort de religiösa inslagen? Ingen!

  5. Bahlool skriver:

    Jo spelar stor roll, då det visar den feghet du står för..låt mig gissa…du är assyrier eller syrian 😉
    Det har funnits tusentlals olika sekter och religioner..jag gissar du känner till alla? bra..då vet jag lol

  6. ................................... skriver:

    Du har kollat min ip adress o sätt vilken stad jag bor i och i den staden bor det många syrianer men NEJ. jag är inte syrian eller assyrier. Är inte ens kristen….

    Du svarar inte på de argumenten jag lägger fram, bevis på att du inte kan svara?
    Judar säger inte ”Esra Guds son” inom Judendomen har Gud ingen son… Sen varför gillar du inte peofiler med gillar din ”profet” som gifte sig med en 9 åring när han var 50+?

  7. Bahlool skriver:

    Lol..finns hadither som säger att hon var 18, varför läser du inte dem 😉 de haditherna är mera säkra..Så varför byter du samtalsämne helat iden? Du är blåst så jag ursäktar dina fantasier..så du tror inte på gud men du tror på djävulen? hahahahahah..dina argument är obetydliga för de hör 1) inte till ämnet och 2) har redan besvarats.

  8. Rasul skriver:

    ”Judar säger inte ”Esra Guds son” inom Judendomen har Gud ingen son…”

    Denna ayah handlar inte om alla Judar men handlar om Judisk sekt som trodde att Uzra (Ezra) var Guds son…+ (Denna Koran ayah är Mutashabihaat (allegorical)

    Du kan läsa detta…
    http://islam-svarar.se/pages/content/view/158/36/

    Fanns (Finns) också judar som trodde (eller tror fortfarande) att Jesus var (eller är) Guds son…

    (Riktiga judar är monoteister och tror inte på detta)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Messianic_Judaism

  9. Bahlool skriver:

    bry dig nte om idioten..han är väck lol

  10. Zheng He skriver:

    B jaan! säg inte länder. Dessa individer är mentalt handikappade och misslyckade i verkligheten. därför snackar dem så mycket skit. Tro mig om araberna inte hade olja skulle dem inte haft denna problem. utan något annat!

  11. ................................... skriver:

    Rasul: Då kan ju koranen va lite tydligare med det istället för att skriva ”De judiska trosbekännarna säger…” Ett starkt bevis på att koranen är rakt från djävulen ( det onda) för att sprida hat mot Guds egendomsfolk.
    Jag tror btw inte på djävulen som individ utan att djävulen är ett uttryck för en ond kraft som finns i världen och inom mäniskor.

    Du säger ”han är helt väck” .. Vem har sagt att jag skulle va en man?

    Sen så säger du bahlool att det gamla testamentet är rasistiskt, det är den ju knappast inom Judendomen har alla rättfärdiga människor en plats i världen som en dag ska komma, vilken annan abrahamitisk religion har det? Sen så säger Gud att hans tempel är ett tempel för alla världens folk. Knappast rasistiskt det heller.

    Sen finns det ju vissa verser som kan verka vara rasistiska men det är för att människorna runt omkring på den tiden var helt sjuka, de brände t.ex upp sina barn levande som offer för sina gudar det är därför det finns så mkt grymheter riktade mot icke judar i Torahn vid en viss tid.
    Förstår seriöst inte vad du finner för bra saker i Islam, tycker att Islam är en väldigt destruktiv, bakåtsträvande och dödsälskande ideologi.

  12. ................................... skriver:

    Förtydligande: Med alla rättfärdiga människor menade jag alla människor som lever ett bra liv oavsett tro.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Scroll Up