8 Responsesso far.

  1. Elin skriver:

    Upptäckte nyss att du hade twitter, det hade jag ingen aning om. ”Be till Buddha” HAHAHA jag dör

  2. Bahlool skriver:

    Lol jag lovar..jag började mummla för mig själv..grrr…Om Allah inte hjälper, skulle Buddha göra det..de har lagt ut mat till honom och han äter aldrig 😛

  3. Elin skriver:

    hahaha, jag hoppas att det du sa nu var ironiskt, de har väl inte seriöst lagt ut mat till honom?

  4. Bahlool skriver:

    Ohhh jo…de har ett glas med saft vid kassan, som jag rörde för att ta bort, de fick de fnatt..sen på morgonen tar de mat från alla våra rätter, dricka och går ut med det..jag vet inte om de lägger det där ute..men de läser en massa böner osv…frågade bara vad de gör med det..de sa det är till Buddha..andra seder andra bruk..men påminner om Profeten Abraham, som förstörde avgudabilderna förutom en..så när folk kom sa varför han gjort det, sa han det var inte jag, det var han den där guden som har släggan vid sina fötter..folk sa det är omöjligt..då sa han varför? Ni brukar ju lägga mat åt dem och offra åt dem, varför skulle han inte förstöra de andra gudarna..folk blev stumma 😛 Jag är hundra på att jag gör något haram enligt wahabiterna 😛 men kan inte förbjuda dem deras tro, och kan inte tvinga de acceptera min tro men förbjudit dem sälja alkhol där och sälja griskött..så det går framåt lol

  5. Z skriver:

    Du kan ju alltid lägga till Buddhas lekfulla natur hos dig själv och rets lite med folket där. Fråga dem lite kuans kanske, om en hund kan ha Buddha-natur 😀

  6. Elin skriver:

    ett glas saft vid disken? ok, det är inte bra att skämta om andras tro och religion, men jag kunde inte låta bli att småskratta för mig själv lite där 😛

  7. Bahlool skriver:

    hehe..det är svårt ibland jag förstår..men som Koranen säger, du har din tro och jag har min 😛 De är snälla men de ”hånade” även mig för att vi har kvinnor med slöja och burka :PP som att de undrade hur en man kan gifta sig med någon i niqab, när han inte vet om hon är man eller kvinna, om hon är söt eller ful 😉 så nu får de väl igen haha

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Scroll Up